Produse Meniu
0

Transport de le 0 Lei Transport GRATUIT prin Posta Romana la plata online, indiferent de valoarea comenzii!
Vezi mai multe detalii
Livrare a doua zi Azi COMANZI, maine PRIMESTI, la comenzile produselor aflate in stoc, depuse prin Fan Courier pana la ora 14!
Vezi mai multe detalii
Restituire bani 100% CUMPARATURI fara griji! Daca produsul nu e ce ti-ai dorit, returneaza-l nefolosit, iar noi il inlocuim sau primesti banii inapoi!
Vezi mai multe detalii
Coltul copiilor Cauti jucarii pentru copiii sub 10 ani? Le gasesti aici!
Vezi mai multe detalii

Cum sa jonglezi cu hula hoop-Partea 2

Dans, aerobic sau jonglerie? Oricare ar fi motivul pentru care vrei sa inveti sa jonglezi cu hula-hoop, noi iti recomand cu caldura sa incepi cat de repede.

Ai nevoie doar de multa pofta de distractie, un hula hoop (sau mai multe, depinde de tine), de un ambient relaxant si acest tutorial (format din trei parti). Iti vom prezenta, in linii mari, cam tot ce trebuie sa stii pentru a incepe sa te bucuri de acest instrument de joaca.

Primele miscari

Dupa ce am invatat cum sa ne alegem corect hula hoopul potrivit fiecaruia (in tutorialul precedent) sa trecem la actiune! Pentru primele sesiuni de hooping e important sa purtam haine cat mai pe corp si sa ne lipsim de accesorii (bratari,inele) care sa ne incurce, sa agate si sa opreasca hula hoopul.

1. Pozitioneaza hula hoopul pe sol si aseaza-te in centrul lui, in interior.

2. Te lasi pe vine, cat mai aproape de sol si prinzi hula hoopul cu ambele maini, distantate, cat mai confortabil posibil.

3. Ridici hula hoopul pana la nivelul taliei si iti departezi picioarele, unul in fata celuilalt, pentru un balans bun.

4. Mentii hula hoopul la nivelul taliei, dar il aduci intr-o parte, astfel incat marginea acestuia sa iti atinga zona spatelui si il sustii ferm cu ambele maini.

5. Cu un usor avant incepi sa rotesti hula hoopul, daca esti dreptaci in directia opusa acelor de ceasornic, iar daca esti stangaci in sensul acelor de ceasornic.

6. Concomitent incepe sa iti misti toracele, in sensul in care se misca hula hoopul! Iti impingi zona abdomenului in fata cand acesta ajunge in fata si invers sau poti sa faci mici miscari circulare din solduri, in dreapta si stanga, concomitent cu hula hoopul.

Voila! Cu putin exercitiu vei reusi sa gasesti balansul bun, echilibrat. Iata cateva ponturi utile:

  • Hula Hoopingul e si despre rabdare! Astepta-te sa cada de multe ori la inceput, dar nu renunta. Cheia e sa exersezi cat mai mult si cu cat mai multa pofta, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
  • In momentul in care simti ca hula hoopul coboara usor de la nivelul taliei, poti sa incerci sa te misti in directia opusa, mai repede sau mai incet. Instructiunile de la punctul 6 nu sunt general valabile, trickul cel mai eficient e sa iti gasesti miscarile potrivite tie.
  • Cel mai important aspect e: sa te distrezi!

Hai sa o cunoastem pe Deanne Love, o alta antrenoare de hula hooping, care prin canalul Youtube Deanne Love iti prezinta multe tutoriale utile si distractive.

 
Etichete legate de conținut: Blog